...en hoe helpt het een bedrijf tot succes?
Uitgevonden door Servcorp meer dan 30 jaar geleden, een Virtueel Kantoor laat kleine en middelgrote bedrijven de mogelijkheid om van een prestigieus adres, telefoonnummer en ondersteuningsteam te genieten zonder aan een fysiek kantoor verbonden te worden.
De kosten zijn verlaagd terwijl u steeds de indruk van een fysiek kantoor en infrastructuur behoud. Professionelen kunnen van thuis werken, bij hun klanten of in randstedelijke kantoren en toch genieten van de reputatie dat enkel een stad kan aanbieden. Onderzoek toont aan dat consumenten een adres verwachten op het marketing materiaal en een thuisadres of postbox zijn niet voldoende.
Veel aannemers en zelfstandingen vergissen zich door enkel een mobiel telefoonnummer door te geven aan hun contacten. Vandaag laten oproepers zelden een bericht achter op een voicemail en ze zullen niet terugbellen als de lijn bezet is. Een Virtueel Kantoor bevat een lokaal telefoonnummer, beantwoord door een echte persoon dat berichten opneemt en uw oproep doorschakelt volgens de instructies.
Potientiele klanten zullen enkel partnerschappen overwegen met bedrijven die zich in dezelfde stad bevinden - dienstverleners uit andere steden zijn benadeeld. Dankzij een Virtueel Kantoor kunnen nieuwe bedrijven hun markt uitbreiden tot andere steden aan mindere kosten.
Als werelds beste Virtuele Kantoren dienstverlener heeft Servcorp meer dans 100 milioen USD$ geinvesteerd in IT en telecom systemen zodat onze klanten van de beste diensten genieten.
De Virtuele Kantoren van Servcorp haalt voordeel uit het netwerk van kantoren wereldwijd. Als een Virtueel Kantoor klant een werkplek nodig heeft voor een paar uren of één dag, heeft hij vaak gratis toegang tot werkplekken in 150+ locaties en 44 landen werekdwijd.